+37061277888
Visos prekės
Ieškoti
Template Settings

VERSACE Dylan Blue Kvapusis balzamas po skutimosi

Daugiau prekių: VERSACE
42,98 €

Turime: išsiųsime netrukus

Ši priemonė puikiai tinka kasdienei veido priežiūrai, atgaivina ir nuramina odą, apgaubia ją švelniu aromatu. “Dylan Blue įkūnija šiandieninį ...
Kodas : 1379190
Kiekis:

Prekės aprašymas

Ši priemonė puikiai tinka kasdienei veido priežiūrai, atgaivina ir nuramina odą, apgaubia ją švelniu aromatu.

“Dylan Blue įkūnija šiandieninį Versace vyrą. Aromatas, turintis tvirtą charakterį ir individualumą, išreiškia vyro stiprybę ir jo charizmą. Man patinka kaip jame naudojamos tradicinės natos ir aromatai suskamba visiškai moderniai, totaliai šviežiai šiandien ir rytoj.” Donatella Versace

AROMATAS
Išskirtinis, įsimenantis kvapas, dvelkiantis sodriomis medžio natomis. Jo išskirtinumą lemia unikalūs vertingų natūralių ingredientų aromatai ir naujausios kartos kvapiosios molekulės.
Naujas, išskirtinis natūralių citrusinių vaisių, bergamotės ir greipfruto, skambesys derinamas su šiuolaikiška figų lapų nata sukuria ryškią Viduržemio jūros regionui būdingą gaivą. Jūrinės natos papildo aitrias citrusines natas. Kvapiųjų našlaičių lapai su žiupsneliu juodųjų pipirų suteikia aromatui vyriškumo. Rafinuotos ir inovatyvios medžio natos, kartu su ambra, viksvuole ir organiniu pačiuliu sudaro sodrią, pulsuojančią aromato širdį.
Apgaubiančios tongapupės, prabangaus šafrano ir smilkalų natos skleidžia šiltą jausmingumą. Galiausiai naujas, itin aukštos kokybės muskusas su mineraliniais akcentais išbaigia intensyvų ir gundantį kvapo charakterį.

Prekės savybės

Gamintojas VERSACE
Tūris 200 ml
Svoris 130 g

Apie kompaniją

„Versace“ prekių ženklas mados gerbėjams tapo žinomas nuo 1978 m., kai Gianni Versace Milane pristatė pirmąją savo vardu pavadintą drabužių kolekciją. Originalūs drabužiai sukrėtė smarkiai nuobodžiavusį Paryžiaus ir Milano mados pasaulį, pakerėjo Niujorką ir Londoną, o naujajam dizaineriui pelnė XX a. mados novatoriaus“ titulą. „Versace“ kvepalai – tai kažkas nepaprasta. Jausmingas, romantiškas, subtiliai pabrėžiantis prabangą, „Versace“ stilius atsispindi ir jų kuriamų kvepalų aromatuose.

Jei tikėtume, kad gimimo vieta lemia profesiją ir likimą, ko galėtume tikėtis iš vaiko, pasaulį išvydusio... drabužių parduotuvėje. Būtent tokioje keistoje vietoje mažame Italijos provincijos miestelyje Kalabrijos Redže gimė dizaineris Gianni Versace.
 
Berniukas žavėjosi stebėdamas dirbančią savo motiną siuvėją. Gianni nuo vaikystės piešė, ėmė studijuoti architektūrą, tačiau Francesca pareikalavo, kad sūnus taptų jos pagalbininku ateljė.

Viena pirmųjų Gianni kolekcijų buvo išpirkta per kelias dienas. Kūrėjas virto klajojančiu dizaineriu – įvairūs mados namai tiesiog negalėjo jo pasidalyti. 1976 metais broliai Giani, Santo ir sesuo Donatella Versace sukūrė prekės ženklą GIANNI VERSACE.

Gianni rengė Velso princesę Dianą, Madonną, dainininkus Eltoną Johną, Stingą, Joną Bon Jovi, Ericą Claptoną, Michaelą Jacksoną, Tiną Turner, Bruce’ą Springsteeną, aktorę Elizabeth Hurley. Gianni greitai buvo pripažintas kaip mados genijus.

Po Gianny mirties ir šiandien „Versace Group“valdo tik šeima. O Donatellos vadovaujama įmonė pristato devynias įvairias kolekcijas: nuo aukštosios mados iki džinsų ir avalynės, nuo namų tekstilės iki baldų. Ką jau kalbėti apie kosmetikos priemones ir parfumeriją, pažymėtą tradicine VERSACE mados namų etikete – medūzos galva.

Donatellai ir Santo pavyko padaryti tai, kas beveik neįmanoma: jie ne tik išlaikė Gianni Versace firmą, bet ir pavertė viena sėkmingiausių pasaulyje. Beje, pati Donatella savo nuopelnus vertina kritiškai: „Nesu didi dizainerė, kokia buvo Coco Chanel. Tiesiog iškėliau sau užduotį pasirūpinti Gianni firmos ir visų žmonių, kurie su juo dirbo, kuriais jis rūpinosi ir kuriuos mylėjo, ateitimi. Kol kas su tuo susidoroju. Po brolio mirties neturėjau kada lieti ašarų – prislėgė milžiniška našta. Esu atsakinga už imperiją, turinčią milijoninę apyvartą ir daugybę darbuotojų.“


Video