+37061277888
Visos prekės
Ieškoti
Template Settings

VERSACE Versace Man Eau Fraîche Kvapusis balzamas po skutimosi

Daugiau prekių: VERSACE
29,98 €

Turime: išsiųsime netrukus

Švelnus ir neriebus balzamas po skutimosi gausiai drėkina odą, ją minkština ir ramina. „Eau Fraîche“ - tai elegancijos ir gundymo sinonimas. ...
Kodas : 1378700
+ DOVANA
Kiekis:

Prekės aprašymas

Švelnus ir neriebus balzamas po skutimosi gausiai drėkina odą, ją minkština ir ramina.
„Eau Fraîche“ - tai elegancijos ir gundymo sinonimas. Aromatas skirtas šiuolaikiškam, pasitikinčiam savimi, spinduliuojančiam neįtikėtina charizma vyrui, kurio siela - jo stiprybė, kuris jaučiasi laisvas ir mėgaujasi kiekviena gyvenimo akimirka. Kvapas iš pradžių apgaubia neįpareigojančiomis karambolų natomis, kontrastuojančiomis su tradiciniu baltųjų citrinų ir didingųjų dalbergijų dvelksmu. Išskirtiniai kedrų lapų akordai paryškina peletrūnų virpėjimą ir šalavijų vyriškumą. Vėliau klevų, gintaro ir žaižaruojančio muskuso prabanga apgaubia odą paslaptingais ir intriguojančiais pojūčiais. Aromatas priklauso gaivių kvapų grupei.

Prekės savybės

Gamintojas VERSACE
Tūris 75 ml
Svoris 124.16 g

Apie kompaniją

„Versace“ prekių ženklas mados gerbėjams tapo žinomas nuo 1978 m., kai Gianni Versace Milane pristatė pirmąją savo vardu pavadintą drabužių kolekciją. Originalūs drabužiai sukrėtė smarkiai nuobodžiavusį Paryžiaus ir Milano mados pasaulį, pakerėjo Niujorką ir Londoną, o naujajam dizaineriui pelnė XX a. mados novatoriaus“ titulą. „Versace“ kvepalai – tai kažkas nepaprasta. Jausmingas, romantiškas, subtiliai pabrėžiantis prabangą, „Versace“ stilius atsispindi ir jų kuriamų kvepalų aromatuose.

Jei tikėtume, kad gimimo vieta lemia profesiją ir likimą, ko galėtume tikėtis iš vaiko, pasaulį išvydusio... drabužių parduotuvėje. Būtent tokioje keistoje vietoje mažame Italijos provincijos miestelyje Kalabrijos Redže gimė dizaineris Gianni Versace.
 
Berniukas žavėjosi stebėdamas dirbančią savo motiną siuvėją. Gianni nuo vaikystės piešė, ėmė studijuoti architektūrą, tačiau Francesca pareikalavo, kad sūnus taptų jos pagalbininku ateljė.

Viena pirmųjų Gianni kolekcijų buvo išpirkta per kelias dienas. Kūrėjas virto klajojančiu dizaineriu – įvairūs mados namai tiesiog negalėjo jo pasidalyti. 1976 metais broliai Giani, Santo ir sesuo Donatella Versace sukūrė prekės ženklą GIANNI VERSACE.

Gianni rengė Velso princesę Dianą, Madonną, dainininkus Eltoną Johną, Stingą, Joną Bon Jovi, Ericą Claptoną, Michaelą Jacksoną, Tiną Turner, Bruce’ą Springsteeną, aktorę Elizabeth Hurley. Gianni greitai buvo pripažintas kaip mados genijus.

Po Gianny mirties ir šiandien „Versace Group“valdo tik šeima. O Donatellos vadovaujama įmonė pristato devynias įvairias kolekcijas: nuo aukštosios mados iki džinsų ir avalynės, nuo namų tekstilės iki baldų. Ką jau kalbėti apie kosmetikos priemones ir parfumeriją, pažymėtą tradicine VERSACE mados namų etikete – medūzos galva.

Donatellai ir Santo pavyko padaryti tai, kas beveik neįmanoma: jie ne tik išlaikė Gianni Versace firmą, bet ir pavertė viena sėkmingiausių pasaulyje. Beje, pati Donatella savo nuopelnus vertina kritiškai: „Nesu didi dizainerė, kokia buvo Coco Chanel. Tiesiog iškėliau sau užduotį pasirūpinti Gianni firmos ir visų žmonių, kurie su juo dirbo, kuriais jis rūpinosi ir kuriuos mylėjo, ateitimi. Kol kas su tuo susidoroju. Po brolio mirties neturėjau kada lieti ašarų – prislėgė milžiniška našta. Esu atsakinga už imperiją, turinčią milijoninę apyvartą ir daugybę darbuotojų.“


Video