Pristatymas | Trukmė | Kaina |
Venipak kurjeris | 1-3 d.d. | 2.95 Eur * |
OMNIVA paštomatas | 1-3 d.d. | 2.95 Eur * |
Salone | 1-3 d.d. | Nemokamai |
* perkant už 14,99 € ir daugiau PRISTATYMAS NEMOKAMAS.
MATCHA REPAIR ŠAMPŪNAS
Matcha arbatos infuzija, baltymai, hialurono rūgštis
Be sulfatų | COLOR -SAFE
Suteikite blizgesio bei glotnumo su šiuo maitinamuoju šampūnu, kuris yra ypatingai švelnus kasdieniam naudojimui. Šampūnas praturtintas citrinų, mėtų arbatos ir gėlių natomis. Taip pat molekuline hialurono rūgštimi, kuri atkuria ir drėkina labai sausus plaukus. Argano, kamelijų ir žaliosios arbatos aliejų kompleksas glotnina, o prebiotikai subalansuoja galvos odos mikrobiomą. Pantenolis + ryžių baltymai mažina pažeidimus ir stiprina plaukus. Šis šampūnas, sukurtas kaip tirštas gelis, kuris gausiai putoja, išplauna plaukus jų neišsausindamas. Jo apgaubiantis kvapas be alergenų suteikia geros savijautos pojūtį, o po kiekvieno plovimo stiprina ir gerina plaukų struktūrą.
Talpa | 30 ml |
---|---|
Tik Kristiana | Yes |
+ Dovana | Taip |
TEAOLOGY – iš meilės sukurta kosmetinių priemonių linija. Iš meilės arbatai. Meilės Grožiui. Meilės naujovėms. Atskleisdami nepakartojamas arbatos galimybes, mes siekėme sukurti kažką visiškai naujo. Taip mes atradome unikalią „Tea Infusion®“ technologiją – veiksmingo poveikio priemones su galingiausiu antioksidantu arbata. Pirmą kartą visa odos priežiūros priemonių linija sukurta sujungus plačiai žinomą arbatos augalo ( Camellia Sinensis) efektyvumą su nepaprastai maloniomis tekstūromis ir aromatais. Nuo drėkinamojo iki jauninamojo, nuo maitinamojo iki liekninamojo ar anticeliulitinio poveikio, kiekviena priemonė sukurta be kenksmingų ingredientų: parabenų, parafino, mineralinių aliejų, SLS, SLES, dirbtinių dažiklių, formaldehido.
TEAOLOGY – tai iš tiesų prabangių ir veiksmingų priemonių linija.
Pristatymas | Trukmė | Kaina |
Venipak kurjeris | 1-3 d.d. | 2,95 Eur* |
Omniva paštomatas | 1-3 d.d. | 2,95 Eur* |
Salone | 1-3 d.d. | Nemokamai |
* perkant už 14,99 € ir daugiau PRISTATYMAS NEMOKAMAS.
Jei turite klausimų dėl pristatymo, būtinai parašykite el. paštu: [email protected].
Daugiau informacijos
Klientas gavęs nekokybišką prekę turi nedelsiant susisiekti su pardavėju telefonu arba el. paštu ir suderinti keitimo arba grąžinimo sąlygas.
Tokiu atveju: Prekė bei pakuotė turi būti pilnos komplektacijos.
Pageidavimą grąžinti prekę Klientas pareiškia užpildydamas grąžinimo formą. Jei pirkėjas, įsigydamas prekę, pasinaudojo galimybe atsiimti prekę Kosmada salone, jis gali pats pristatyti grąžinamą prekę į tą patį saloną, to salono darbo valandomis.
Visais atvejais klientas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės savybėms ir kokybei nustatyti.
Pinigai grąžinami per 10 d.d.